Ilmoittaudu partioon!

Tule mukaan elämäsi seikkailuun ja ilmoittaudu partioon!

Syksyn 2023 ryhmien ilmoittautuminen on käynnissä, ilmoittaudu siis mukaan heti.

Kuinka partioon ilmoittaudutaan?

Partio aloitetaan liittymällä jäseneksi haluamaasi lippukuntaan eli partion paikallisyhdistykseen. Jotta voit osallistua Tervaksentekijöiden toimintaan, tulee sinun liittyä Partiolippukunta Tervaksentekijät ry:n jäseneksi.

Ohjeet sähköisen jäsenhakemukseen ja sen täyttämiseen: terte.partio.net/jasenyys/

Täytä siis jäsenhakemus ja ilmoita lisätietoja -kentässä, että ilmoittaudut uuteen sudenpentu ryhmään!

Jatkan samassa ryhmässä, ilmoittaudunko uudestaan?

Jos jatkat samassa ryhmässä, kuin viime keväänä – sinun ei tarvitse ilmoittautua ryhmään uudestaan.

Aloitustapahtuma 24.8. – tule tutustumaan!

Tule mukaan torstaina 24.8. klo 17 Hervannan kolon viereiselle Laattapuiston kentälle viettämään aikaa yhdessä partiolaisten kanssa! Luvassa on vapaamuotoista oleskelua, erilaisia aktiviteetteja, sekä mahdollisuus esittää kiperiäkin kysymyksiä partiolaisille. ALOITUSTAPAHTUMA