Finnjamboree Kajo 15.-23.7.2022

Lähde yhdessä muiden partiotovereiden kanssa Suomen suurimmalle partioleirille eli Finnjamboree Kajolle ensi kesänä. Kajo on kaikille partion ikäkausille tarpojasta ylöspäin ja osallistujia odotetaankin leirille jopa 15 000 – wau! Kajo on täynnä unohtumattomia kokemuksia: jokaisen ikäkauden omaa ohjelmaa, upeita yhteisohjelmia, sekä uusia ja vanhoja kavereita.

Kajo järjestetään 15.-23.7.2022 Evon retkeilyaluella Hämeenlinnassa. Tervaksentekijät lähtevät leirille yhdessä Viinikan Sinisten, Hervannan Hukkien, sekä Jyväskylän Reippaiden Poikien kanssa. Kajon ilmoittautuminen on auki ja se päättyy 2.2.2022. Älä turhaan odota sinne asti, vaan ilmoittaudu heti!

Kajolle ilmoittaudutaan partiorekisteri Kuksassa ja alaikäisten ilmoittautumisen tekee huoltaja. Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan osallistumismaksu, joka on 250 €. Tämä kattaa kaiken leirin sisällä tapahtuvan ohjelman, ruokailun, sekä kaiken muun mitä leirillä tapahtuu. Voit lukea tarkemmin hinnasta täältä.

Löydät kaiken tarvittavan tiedon Kajon nettisivuilta. Listasimme alle hyödyllisiä linkkejä:

Kysymyksissä voit lähestyä omaa ryhmän johtajaa, lippukunnan Kajo yhteyshenkilöä tai allekirjoittanutta.

Lippukunnan Kajo yhteyshenkilö:

Terhi Tuomainen
terhituomainen@gmail.com

Nähdään Kajolla!

IN ENGLISH:

Finnjamboree Kajo 15.-23.7.2022

Join us and other scouts for Finnish Scout’s national jamboree Kajo next summer! Kajo is targeted the age groups of Trackers (tarpojat) and above. The immense amount of 15 000 participants is expected to join the camp – amazing right! Kajo is full of priceless moments: own programs for every age group, awesome collective programs, new and old friends!

Kajo is held in Evo camping reserve in Hämeenlinna, during 15.-23.7.2022. Tervaksentekijät are going with others from Viinikan Siniset, Hervannan Hukat, Jyväskylän Reippaat pojat scout groups. Enrollment is already open, and it’ll close on 2.2.2022. Don’t wait up and register now!

Enrollment happens in the scout register Kuksa and participants under 18 years are to be enrolled by their custodians. Please note, that the entry fee must be paid when registering via Kuksa. the entry fee for Kajo is 250 €. This will cover everything, including food and programs.

You will find everything you need from Kajo’s official website. There is also English version available. We listed some helpful links for you:

If you have any questions, feel free to contact your group leader, our Kajo contact personnel or the sender of this email.

Tervaksentekijät Kajo contact personnel:

Terhi Tuomainen
tel. 040 480 8633