Syksyn aloitus

Päivitämme tälle sivulle syksyn 2021 aloittavat ryhmät ja niiden aikataulut. Ryhmien johtajien yhteystiedot löydät Yhteystiedot -sivulta.

päivitetty: 19.7.2021

Sisällysluettelo:

1. Ryhmät
  2. Ota yhteyttä
  3. Mitä partio on?
  4. Liity mukaan

Viikkotoiminta alkaa viikolla 35.

Sudenpennut 7-9v

• UUSI LAUMA, Hervanta
    • 1-2 luokkalaiset
    • Ke 17:30-19:00
      • Johtaja: Nea Hautala, puh. 044 3344303
  • Dumlet, Hervanta
    • 2-3 luokkalaiset
    • Ma 17:30-19:00
      • Johtajat: Terhi Ruutinen, Elisa
  • Tikkarit, Hallila
    • 1-3 luokkalaiset
    • Ma 17:30-19:00
      • Johtaja: Antti Hepolampi

Tervaksentekijöiden toiminta Vuoreksessa on loppunut.

Seikkailijat 10-12v

• TÄYNNÄ: Uusi seikkailija vartio, Hervanta
    • Ryhmien yhdistymisestä syntynyt ryhmä (Timantit+Lasuriitit+osa Tikkareista ja Vuoreksesta)
    • 4-5 luokkalaiset
    • To 18:00-19:30
      • Johtajat: Eelis Latokartano, Marjo Elorae, Niina ”Ankka” Sakala
  • Metrilakut, Hervanta
    • Vaihtavat jouluna tarpojiksi.
    • 6 luokkalaiset
    • Ti 18-19:30
      • Johtaja: Heidi Silvanto
    • Aloitus POIKKEUKSELLISESTI viikolla 36!

Tarpojat 12-15v

• Uudet tarpojat, Hervanta (vanhat nokkoset+missä x)
    • 7-8 luokkalaiset
    • To 18-19:30
      • Johtajat: Iiris Enwald, Wilma Karikko

Samoajat 15-17v

• Uudet samoajat, Hervanta (vanha Missä X)
    • 9 luokkalaiset
  • Siankärsämöt, Hervanta
    • Toisen asteen opinnot (1 vuosi)
  • Kalat Majoneesissa, Hervanta
    • Toisen asteen opinnot (2-3 vuosi)
    • kokoukset sovitusti

Samoajien ikäkausivastaavana toimii Terhi Tuomainen.

Vaeltajat ja aikuiset 18+

• Kipinä, Hervanta
    • Yli 18-vuotiaat
    • Kokoukset sovitusti 1-2 kertaa kuussa.
      • Vastuuhenkilö: Eemeli Heikkilä
  • Johtajatoiminta
    • Aikuinen, olisitko kiinnostunut ryhmänjohtamisesta tai satunnaisesti lippukunassa auttamisesta? Hienoa, sillä me tarvitsemme sinua! Lippukuntamme toimii vapaaehtoistyönä ja tarvitsemme jatkuvasti uusia aikuisia kasvavaan lippukuntaamme. Jos kiinnostuit, ole yhteydessä lippukunnanjohtajaan.

Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysymyksiä yleisesti partioon liittyen, voit olla yhteydessä lippukunnanjohtajaan.
Jos sinulla on kysymyksiä ryhmään ja sen toimintaan liittyen, ole yhteydessä suoraan kiinnostavan ryhmän johtajaan.
Kaikissa muissa asioissa voitte olla yhteydessä lippukunnanjohtajaan.

YHTEYSTIEDOT

Mitä partio on?

Partiolaiset kokoontuvat viikoittain lippukuntansa kokoontumispaikassa, jota kutsutaan koloksi. Koloilloissa ja kokouksissa tehdään aktiviteetteja, jotka rakentuvat erä-, leiri- ja kansalaistaidoista, johtamisesta sekä sosiaalisuuden ja luovan ajattelun taidoista. Lisäksi harjoitellaan kädentaitoja sekä hengellisyyteen, luonnontuntemukseen ja -suojeluun liittyviä taitoja.
Aktiviteetteja tekemällä opitaan uutta ja valmistaudutaan partioretkiin, -kisoihin, -leireihin ja -vaelluksiin. Partioon kuuluu myös olennaisesti kansainvälisyys.

Partiossa lapsi saa

• uusia kavereita
  • tehdä itse ja vaikuttaa
  • ikimuistoisia leirielämyksiä
  • kansainvälisyyden kokemuksia
  • seikkailla ja pitää hauskaa

Partio.fi – Mitä partio on?
Partio.fi – 10 syytä liittyä partioon
Partio.fi – Aloita uusi harrastus aikuisena – liity partioon
Partio.fi – Partio on hyvä harrastus lapselle

Liity mukaan

Tervaksentekijöihin liitytään täyttämällä sähköinen jäsenhakemus. Merkitse lisätietoja-kenttään, mihin ryhmään lapsi on tulossa, ja tarkista ryhmät-sivulta, että ryhmässä on tilaa. Syötä lapsen tietoihin vain lapsen omat yhteystiedot. Puhelinnumero on pakollinen kenttä, mutta syötä siihen esimerkiksi nollia, jos lapsella ei ole omaa puhelinta. Älä syötä lapselle huoltajan sähköpostiosoitetta. Huoltajan yhteystiedoille on oma kenttänsä huoltajan tiedoissa, eikä rekisterissä saa olla samaa sähköpostiosoitetta kahdella henkilöllä. Kaikki sähköpostit lähetetään aina huoltajan osoitteeseen.

Jäsenhakemuksen hyväksymisen jälkeen huoltajalle lähetetään automaattisesti sähköposti, jossa on huoltajan asiakasnumero ja ohjeita.

Jos jäseneksi liittyvä henkilö on ollut jäsen tällä vuosituhannella tai on kirjattu Kuksaan tilapäisenä tapahtumaosallistujana alle 6 kk sitten, älä täytä jäsenhakemusta vaan ota yhteyttä lippukunnanjohtajaan, sihteeriin tai jäsenrekisterinhoitajaan (Yhteystiedot). Lippukuntaa vaihtaessa ilmoita edelliseen lippukuntaan jäsenyyden päättymisestä. On myös mahdollista olla usean lippukunnan jäsen.