Myytti -talvimestaruuskilpailu

Onko Kalevala jo sinulle tuttu? Tiedätkö mitä muita mytologian tuttuja asioita on olemassa?  Hämeen Partiopiirin talvimestaruudet ratkotaan 8.2.2020. Akaan alueen lippukunnat kutsuvat kaikki yli 12-vuotiaat partiolaiset testaamaan partiotaitojaan Kuljuun. Kisakeskuksena toimii Kuljun Majakka (Tampereentie 262, 37560 Lempäälä). Ilmoittaudu mukaan kisaan!

Kilpailun sarjajako:

Tarpoja avoin (Vihreä)

Kilpailuvartiossa on 4-6, 12–17 -vuotiasta jäsentä. Vartion yhteenlaskettu ikä maksimissaan: 58 vuotta (4 jäsentä), 73 vuotta (5 jäsentä), 87 vuotta (6 jäsentä).

Tarpoja naiset (Oranssi)

Samoaja avoin (Punainen)

Kilpailuvartiossa on neljä 14–18 -vuotiasta jäsentä. Kilpailuvartion jäsenten yhteenlaskettu ikä saa olla korkeintaan 68 vuotta.

Samoaja naiset (Sininen)

Kilpailuvartiossa on neljä 14–18 -vuotiasta jäsentä, jotka ovat kaikki naisia. Kilpailuvartion jäsenten yhteenlaskettu ikä saa olla korkeintaan 68 vuotta.

Vaeltaja avoin (Harmaa)

Kilpailuvartiossa on kolme vähintään 18-vuotiasta jäsentä. Sarjan sisällä ratkotaan vaeltajaikäkauden mestaruus niiden vartioiden kesken, joiden kaikki jäsenet ovat 18-23 -vuotiaita. Tämä tehdään poimimalla kyseiset vartiot erilleen yhteisestä tulosluettelosta – tehtävien pisteitä ei lasketa erikseen.

Vaeltaja naiset (Ruskea)

Kilpailuvartiossa on kolme vähintään 18-vuotiasta jäsentä, jotka ovat kaikki naisia. Sarjan sisällä ratkotaan vaeltajaikäkauden mestaruus niiden vartioiden kesken, joiden kaikki jäsenet ovat 18-23 -vuotiaita. Tämä tehdään poimimalla kyseiset vartiot erilleen yhteisestä tulosluettelosta – tehtävien pisteitä ei lasketa erikseen

Radan pituus

Ratojen pituudet: oranssi ja vihreä 4-7 km, sininen ja punainen 11-18 km ja ruskea ja harmaa 11-22 km. Kilpailussa edetään jalan ja RuHalla myös hiihtäen.