Tervaksentekijöiden syysretki Noppa18 Pajaniemessä 20.-21.10.2018

Tervetuloa Tervaksentekijöiden huikealle syysretkelle lautapelien ihmeelliseen maailmaan! Tule mukaan etsimään Afrikan Tähteä, testaamaan hermojasi korttipelissä ja näyttämään taitosi Kimblessä. Varo ettet jää huojuvan tornin alle!

Retki järjestetään Pajaniemessä (Savontie 394, 37560 Lempäälä). Retkellä nukutaan kaminalämmitteisessä puolijoukkueteltassa ulkona. Retkelle saavumme omilla kyydeillä lauantaiaamuna klo 9.00. Paluu tapahtuu sunnuntaina niin ikään omilla kyydeillä klo 13.30.

Ilmoittaudu mukaan https://kuksa.partio.fi/Kotisivut/login.aspx?Id=22016 viimeistään 12.10.2018 mennessä. Huoltajat ja perheenjäsenet ovat tervetulleita osallistumaan retkelle. Tekemistä löytyy ainakin retken ohjelmista ja keittiöstä. Mukaan lähtevän huoltajan on myös ilmoitettava itsensä kuksan kautta omana ilmoittautumisena, alle partioikäiset pikusisarukset tietoineen (ruokavaliot, allergiat jne) huoltajan ilmoittautumisen lisätietoihin. Ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeriin (antti.hepolampi ät gmail.com) tai jäsenrekisterinhoitajaan (juham ät partio.net).
Henkilökohtaista avustajaa tarvitsevalla on on oltava oma aikuinen mukana, retken johtajaresurssit eivät valitettavasti ole riittävät jotta aikuisia voidaan sitouttaa toimimaan yhden lapsen tukena.

Retki sisältyy kausimaksuun, tai yksittäin maksettuna hinta on 25€. Retki maksetaan lippukunnan tilille (IBAN: FI58 4108 0010 3690 26) viimeistään 15.10.2018. Maksun viestiin osallistuja ja retken nimi (esim. Paavo Partiolainen Noppa 18). Lisätiedot saat omalta johtajalta tai retkenjohtajalta Terhi Tuomainen (0404808633 terhituomainen@gmail.com).

* partiohuivi
* lämmin makuupussi ja makuualusta. Huolehdi että osaat itse pakata pussin ja alustan.
* hammasharja, -tahna, pikkupyyhe, (hiusharja ja hiusnauhoja)
* henkilökohtaiset lääkkeet (myös särkylääkkeet) suljetussa minigrip-pussissa jossa mukana myös kirjalliset ohjeet.
* pitkähihainen ja -lahkeinen yöpuku + sukat + pipo
* säänmukainen vaatetus, olemme ulkona koko leirin
* vaihtovaatteet: ulkovaatteet, housut, pusero ja jokaiselle retkipäivälle puhtaat alusvaatteet, t-paita ja sukat.
* lämmin fleece- tai villapaita, villasukat, 2 x käsineet, pipo
* sadetakki, sadehousut ja kumisaappaat
* ruokailuvälineet kankaisessa pussissa: reunallinen muovilautanen, lusikka, haarukka, veitsi ja muovimuki vähintään 1,5 dl.
* vesipullo
* kompassi (jos on)
* pieni määrä karkkia tms. (huom! ei sipsiä, pähkinöitä tai limsoja!)
* rinkka tai iso reppu johon pakkaat kaiken
* sekä tietysti rutkasti reipasta retkimieltä!