Paraatiretkipäivä Reissu2017 Tampereella su 7.5.

PÄIVÄN AIKATAULU:

10:15 Kokoontuminen Pikku Kakkosen puiston edessä (Cumulus-hotellin puolella)
10.30-11.15 Saapuminen Koskipuistoon
11.30 Ansiomerkkien jako Koskipuistossa
12.00 Paraati alkaa
14.00-15.00 Ohjelmaa Särkänniemen lavalla
Lähtö kotiin Särkänniemestä oman maun mukaan.

Lisätietoa paraatiretkipäivästä: www.hp.partio.fi/reissu2017

LIPPUTUOTTEIDEN HINNAT

PÄIVÄN ELÄMYSPAKETTI 28 €

• Ranneke, joka sisältää laitteet pituusrajojen puitteissa sekä Koiramäen, Näsinneulan, Akvaarion ja Planetaarion

RUOKALIPPU 5 €

• Kuuden euron arvoinen ruokalippu. Ruokailuun suositellaan kahta ruokalippua

Paraatia voivat tulla seuraamaan kaverit ja sukulaiset paraatireitin varrelle. Särkänniemeen ovat kaikki myös tervetulleita. Särkänniemeen mukaan voivat lähteä myös kaverit ja muut perheenjäsenet samoilla partiolaishinnoilla (Psst: aika paljon halvemmat hinnat kuin normaalisti). Reissu-paraatiretkipäivässä voi osallistua myös vain paraatiin. Sisäänpääsy Särkänniemen alueelle on ilmainen.

Särkänniemessä on tarjolla iloista huvipuisto-ohjelmaa koko päiväksi!

Särkänniemessä jokainen on omalla vastuullaan. Sovi vanhempiesi kanssa, saatko olla Särkänniemessä muiden partiokavereiden kanssa vai tuleeko tuttuja aikuisia mukaan. Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä, jos partiolaisesi haetaan Särkänniemestä heti paraatin jälkeen. Tarkkaa aikaa Särkänniemeen saapumiselle ei voida sanoa etukäteen.

Paraatiin pukeudutaan partioasuun!
Sudenpennuilla sininen collegepaita ja tummat housut/hame
Seikkailija ja sitä isommat pukeutuvat partiopaitaan ja tummiin housuihin/hameeseen.
Kengät mielellään tummat (vaikka tennarit). EI kirkkaita värejä.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu mukaan Reissuun sekä tilaa haluamasi määrä lipputuotteita 15.4.2017 Annilta partio.anni ät gmail.com. Lipputuotteet maksetaan lippukunnan tilille (FI22 3636 3010 7599 42, viestiin reissu2017 + nimi + tuotteet) 15.04.2017 mennessä. Lipputuotteet jaetaan tapahtumassa. Lisätietoja saat Anni Huhtarinteeltä annihuhtarinne ät gmail.com