Uusi kausi alkaa, tervetuloa syksy 2017!

Partio on hauska ja monipuolinen harrastus, jossa voi tehdä ja kokea melkein mitä vain! Partio on täynnä ystävyyttä, naurua, seikkailua, yhdessä tekemistä, luonnossa liikkumista sekä unohtumattomia elämyksiä. Partiossa kaikki tehdään yhdessä kavereiden kanssa eikä ketään jätetä yksin. Partiossa opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti erilaisia asioita aina retkikeittimen käytöstä ja ensiavun antamisesta ryhmässä toimimiseen ja arjen taitoihin. Viikoittaisten kokousten lisäksi partiotoiminnalle ovat keskeisiä erilaiset partiokisat, vaellukset, viikonloppuretket ja pidemmät leirit.

Tervaksentekijöiden uusi kausi alkaa 28.8.2017. Ryhmien kokoontumisajat löytyvät Ryhmät-sivulta. Aloitustapahtuma ja infotilaisuus pidetään ke 23.8. klo 17:30 Hervannan kololla, Elementinpolku 13. Tule tutustumaan partioon, lippukuntaan ja johtajiin, ja ilmoittaudu jäseneksi! Aloitustapahtuman yhteydessä järjestetään myös huoltajille koulutus partion jäsenrekisteri Kuksan käytöstä.

Perhepartioryhmä Variksenpoikaset retkeilee yleensä kuun viimeisenä sunnuntaina iltapäivällä. Alle kouluikäisten kanssa partioilemisesta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä sähköpostilla mirka.merivirta at gmail.com.

Seuraa tarkempaa tiedotusta nettisivuilla sekä lippukunnan facebook-sivuilla. Lisätietoja antaa lippukunnanjohtaja Anni Huhtarinne, lpkj at lista.terte.partio.net tai 0466212965