Tervaksentekijöiden sudenpentujen kevätretki Legenda 14.–15.4.2018 Kortejärvellä

Tervetuloa sudenpentujen kevätretkelle Kortejärvelle (Keltolahdentie 47, 33680 Tampere). Retkellä nukutaan kaminalämmitteisessä puolijoukkueteltassa ulkona.

Retkelle saavumme omilla kyydeillä lauantaiaamuna klo 9.00. Paluu tapahtuu sunnuntaina niin ikään omilla kyydeillä klo 12.00.

Ilmoittautumiset Kuksan kautta osoitteessa https://kuksa.partio.fi/Kotisivut/login.aspx?Id=17102 to 5.4. mennessä.

Huoltajat ja perheenjäsenet ovat tervetulleita osallistumaan retkelle. Tekemistä löytyy ainakin retken ohjelmista ja keittiöstä. Kuksaan merkityt huoltajat pystyvät ilmoittamaan itsensä samalla lomakkeella kuin lapsensa (listassa ensimmäinen) ja muut voivat käyttää ei vielä partiolaisten ilmoittautumislomaketta (listassa toinen). Jokaisesta osallistujasta täytetään oma ilmottautuminen. Ongelmatilanteissa ota yhteys sihteeriin (antti.hepolampi ät gmail.com) tai jäsenrekisterinhoitajaan (juham ät partio.net).

Retki sisältyy kevään kausimaksuun. Jos kausimaksua ei ole maksettu, retken hinta on 25 e ja se maksetaan lippukunnan tilille (IBAN: FI58 4108 0010 3690 26) viimeistään ti 10.4. Viestiin osallistujan ja retken nimi (Esim. Paavo Partiolainen, Legenda). Mikäli ilmoittautuminen perutaan alle 3 päivää ennen retkeä, osallistumismaksu palautetaan vain lääkärintodistusta tms. vastaan. Retkenjohtajana toimii Niina Sakala puh. 044 320 0079 (ankkalapsi ät gmail.com)

Mukaasi tarvitset pakattuna niin, että itse kykenet kantamaan

• Makuupussi; ainakin ns. kolmen vuodenajan pussi, kesäpussilla ei tarkene. Unilelu saa myös olla mukana
  • Makuualusta; suosittelemme sudenpennuille ensisijaisesti solumuovisia makuualustoja niiden helppokäyttöisyyden vuoksi. Jos kuitenkin pakkaatte sudenpennulle mukaan ilmatäytteisen makuualustan, niin harjoittelettehan yhdessä sudenpennun kanssa ennen retkeä alustan täyttämistä, tyhjentämistä ja pakkaamista.
  • Hammasharja ja hammastahna, pieni pyyhe, hiusharja ja ponnareita (jos pitkät hiukset)
  • Säänmukaiset vaatteet (Ulkovaatteet koska olemme ulkona koko ajan, hanskat+varahanskat, pipo, säähän sopivat kengät, kaulahuivi/kauluri, villapaita/fleece, pitkät kalsarit)
  • Sadevaatteet ja kumisaappaat
  • Vaihtovaatteet (ainakin housut, paita, sukkia, kalsarit)
  • Ruokailuvälineet (Lautanen, muki, lusikka, haarukka, veitsi, astiapyyhe) kangaspussissa
  • Puukko
  • Taskulamppu/otsalamppu ja varapatterit
  • Omat henkilökohtaiset lääkkeet
  • Partiohuivi kaulaan

Retkelle ei tarvita mukaan kännykkää tai muita elektronisia vimpaimia. Tarvittaessa yhteyden saa johtajien puhelimilla. Voit ottaa mukaan vähän karkkia tms.