Suurjuhla 2014

Tervaksentekijät osallistuvat Suurjuhlaan 7.-8.6.2014 Kouvolassa ensi kesänä. Suurjuhla on osa kesäleiri Scoutventuresia, joka alkaa leiriosuudella keskiviikkona 4.6. Ilmoittautumalla mukaan Scoutventures-kesäleirille varmistat paikkasi myös Suurjuhlaan.
Kesäleirin ja Suurjuhlan yhteishinta on 90 euroa. Tapahtumiin ei voi osallistua erikseen.

Suurjuhlan mainosvideo

Mikä Suurjuhla?

• Suomen Partiolaisten Suurjuhla järjestetään noin 7 vuoden välein, tänä vuonna ensimmäistä kertaa Kymenlaaksossa
  • Kouvolaan odotetaan noin 10 000 innokasta partiolaista ympäri Suomea
  • Tapahtuman käytännön järjestelyistä, organisoinnista, johtamisesta ja taloudesta vastaa Kymenlaakson Partiopiiri ry.

Viikonlopun aikataulu
Lauantai 7.6
Ikäkausiohjelmaa
Iltajuhla räjäyttää Kouvolan KSS Areenan riemunkiljahduksiin
+ Iltabileet (yli 15v jäähallissa)

Sunnuntai 8.6
Partiomessu laulattaa
Pääjuhla naurattaa
Partioparaati lippukunnittain pysäyttää Kouvolan pääkadun liikenteen.

Ikäkausiohjelmat

Sudenpentujen riehakkaan hauska ikäkausiohjelma Pioneeripuistossa:
– seikkailurata
– suunnistustaituruutta
– musiikkia
– ruokakulttuuria

Seikkailijoilla on Korian Pioneeripuistossa omat ohjelmalaaksonsa:
– SeikkailuAPPS
– SuunnistusAPPS
– RuokaAPPS
– MusiikkiAPPS

Tarpojien ohjelmapisteitä on useita eri puolilla Kouvolaa.
Kaikkien ohjelmapisteiden yhteinen teema on ”Ai mikä yhteiskunta?”, joka tähtää yhteiskuntamajakan suorittamiseen.

Samoajien ohjelmat kulkevat teeman ”Kaikkea kivaa betonista” alla, eli kaikenlaista on luvassa tällä erikoisella materiaalilla. Toimintapisteitä on useita eri puolilla Kouvolaa, ja niissä toteutuu ohjelmapainotus ”Kuulun maailmalle!”